Home » Common Rail тест оборудване » CR-iX – Common rail, достъпният стенд за дюзи

Нуждата от по-евтино решение при тестването на Common Rail инжекторите води до идеята за проектиране на CR-iX. Този стенд е подходящ за сервизи, които тепърва навлизат в света на Common Rail системите.

cr-ix-stend-diuzi

            Технически данни

Работно напрежение – 380V или 220V Сила – 2,2 kW

Способност за контролиране на ARMD програма

Bosch, Delphi, Denso и Siemens инжектори

Ръчно добавяне на данни към софтуера

Осем измерителни цилиндери – 22мл с точност до 0,1 мл

Осем измерителни цилиндера – 190мл с точност до 2мл

Импулсна честота – 60-1500 min-1

Продължителност на отварящия инжекторен импулс – 100-3000mks

Максимамално налягане – 1800бара

Възможност за добавяне на охладителна система и подобряване с мощно оборудване

Допълнителна информация:

CR-iX – Common rail, достъпният стенд за дюзи

Машина, която да е многофункционална, компактна и същевременно нискобюджетна – стенд за дюзи CR-iX – Common rail. Той включва в себе си всички удобства, от които съвременният дизел сервиз се нуждае.
Стендът е базиран на електрониката, с която е оборудвана всяка машина на концерна Dieselland. Компромис с качеството на софтуера и хардуера няма. Разполага с всички изпитателни данни за дюзи произведени до 2016г. вкл. Поддържа тест планове за дюзи Bosch, дюзи Denso, дюзи Siemens и дюзи Delphi. Снабден е с кабели и букси за всички марки и модели „Комън рейл“ инжектори. Налягането, което се поддържа, е 2200 бара при 3500n-1  на горивонагнетателната помпа, с която е снабден. Съществува модификация с монофазен и с трифазен електромотор. Резервоара за изпитателно масло е стандартен – оборудван с горивоподкачваща помпа. На лицевия панел се намират манометрите за контрол на ниско и високо налягане. Измервателната система е механична с колби. Има големи – за измерване и малки – за предвпръскването. Защитното стъкло и системите за сигурност, вградени в стенда, го правят абсолютно безопасен за работа и обслужване.

Препоръчва се доставка, пускане в експлоатация и специализирано обучение от оторизиран дизел център!

error: Content is protected !!