Diesel-Tester-PE-nn-bosch-service-diuza-denso-delphi Diesel-Tester-PE-redovi-pompi-bosch-diuzi-denso-super-diesel

Целта на захранването на редовите помпи е да се провери ефективността редова дизелова помпа (без допълнителен външен контролер).

Устройството съдържа два независими източника на напрежение 0-15 V, регулируеми на стъпки от 0,05 V (максимален ток 15 A);

Всеки източник на напрежение е защитен от претоварване по ток;

вграден мултицет.

Устройството ви позволява да настроите всяка редова дизелова помпа с висока точност.С този тестер може да се измери ефективността на помпата в различни режими. Стенда за настройка и тестване на дизелова помпа  „Diesel Tester.PE“ е цялостна система за проверка и настройка на редови горивни помпи.

Закупувайки този тестер Вие получавате:

-Безплатен ъпдейт на софтуера -неограничено във времето;

-Осигурена поддръжка и резервни части на стенда(гаранционно и извън гаранционно)

-Доставка на резервни части за ремонт на преференциални(корпоративни) цени.

 

Download User Manual

Допълнителна информация:

Този тестер се използва за управление на разпределителни ГНП с управляващ електромагнитен клапан. Все по-стриктните емисионни ограничения спрямо дизеловите двигатели и стремежът за по-нататъшно намаляване на разхода на гориво доведоха до продължаващото усъвършенстване на разпределителните ГНП с електронно управление. Управлението на високото налягане посредством електромагнитен клапан дава възможност за по-голяма гъвкавост при регулирането на началото и края на нагнетяване и още по-голяма точност в дозирането на горивната порция в сравнение с помпите, използващи управляващ отвор. Освен това електромагнитният клапан позволява осъществяване на предвпръскване и корекция на горивната порция за всеки цилиндър поотделно.

Основните разлики с разпределителните ГНП с управляващ отвор са следните:

  • Контролен модул, монтиран на помпата;
  • Управление на впръскването посредством електромагнитен клапан за високо налягане;
  • Управление на предварението на електромагнитния клапан за високо налягане чрез датчик за ъгъл на завъртане, интегриран в помпата.
    Освен традиционните предимства на разпределителната ГНП като малко тегло и компактни размери, се осигуряват следните допълнителни предимства:
  • Висока степен на точност на дозирането на горивото в рамките на програмната карта;
  • Началото и продължителността на впръскване могат да се регулират независимо от фактори като обороти на двигателя и количеството нагнетено гориво от помпата;
  • Горивната порция може да се коригира отделно за всеки цилиндър дори при високи обороти на двигателя;
  • Възможност за динамично управление на количеството;
  • Обхвата на работата на устройството за управление на предварението не зависи от оборотите на двигателя;
  • Възможност за осъществяване на предвпръскване.

Сфери на приложение

Разпределителните ГНП с управляващ електромагнитен клапан се използват при малките и средните дизелови двигатели, предназначени за леки коли, товарни автомобили и земеделски машини. Те се монтират като при двигатели с индиректно впръскване (IDI), така и при такива с директно впръскване (DI). Номиналните обороти, мощността и устройството на дизеловия двигател определят типа и размера на ГНП. Разпределителните ГНП се използват при двигатели на леки коли, товарни автомобили, земеделски машини и неподвижни машини с мощности до 45kW на цилиндър. В зависимост от типа контролен модул и електромагнитен клапан, те могат да се захранват от 12 или 24-волтова електрическа система.
Разпределителните ГНП с управляващ електромагнитен клапан съществуват във варианти с нагнетателни отвори за 4 или 6 цилиндъра. Максималната горивна порция на такт е в гамата 70…175 куб. мм. Максималните налягания на впръскване зависят от нуждите на двигателя (DI или IDI) и са в гамата 800…1950 bar.
Всички разпределителни ГНП се смазват от горивото. Оттук следва, че те не се нуждаят от обслужване.

Типове

Съществуват два основни типа конструкции:

  • Разпределителни помпи с аксиално движещо се буталце (тип VE…MV);
  • Разпределителни помпи с радиално движещо се буталце (тип VR или VP44).

В зависимост от различните приложения и типове двигатели съществуват различни варианти на двата основни типа (напр. брой нагнетателни отвори, задвижване на помпата с ангренажни колела).
Хидравличният капацитет на помпата с аксиално буталце за налягания на впръскване до 1400 bar при разпръсквача за в бъдеще ще остане достатъчен за много двигатели с директно и индиректно впръскване.
При двигателите с директно впръскване, които изискват по-високи налягания на впръскване, разпределителната ГНП с радиално буталце, въведена през 1996 г., е по-подходящият избор. Тя може да осигури налягания на впръскване до 1950 bar при разпръсквача.

dieselland-diesel-tester