CR-Jet Common Rail / Стенд за проверка на комън рейл дюзи
Стендовете CR- JET 4Е и CR- JET 4М са предназначени за проверка на дюзи Bosch , Delphi , Denso , Siemens и да приложи корекцията след ремонт на инжекторите . В стендовете са интегрирани електронни блокове за управление за измерване на количеството гориво, контрол на температурата на флуида във всички тпчки и контрол на инжекторното управление.
Има две възможности за измерване на резултатите от изпитването , в зависимост от типа на стенда .
CR- JET 4Е е оборудван с електронна система за измерване, която позволява бързи резултати от изпитвания с точност 0,1 cm3 .
CR- JET4M е оборудван с класическа система с измервателни колби , като резултатите ще бъдат получени чрез събиране на тест -течност с претеглени колби .
За да се генерира високо налягане в системата , стендовете CR- JET4E и CR- JET4M се доставят с тип CP3 помпи. 1800 бара сензор за налягане и регулатор на налягането на четири канала , рейл под високо налягане.
Стендовете се доставят със система за термичната стабилизация .Охлаждането на течността се осъществява чрез „въздух – въздух“ метод или „въздух – течност“.
Стенда и сигналите за инжекторите се управляват от ARMD на програмата. Тази програма ви позволява да управлявате Bosch , Delphi , Denso инжектори с електромагнитни клапани , също включва регулируем Piezo сигнал ( 50V – 180V ) за Bosch и Siemens инжектори . Първоначално , програмата съдържа над 400 тест планове . Също така е възможно да се съставят и добавят тестови планове. Съставяне на план тест за един вид инжектор , е възможно да се добавя: различно налягане , продължителност на сигнала , напрежение на сигнала ( в случай на пиезо инжектор ) честота на сигнала и броя на циклите .
Закупувайки този тестер Вие получавате:
-Фирмено обучение;
-Безплатен ъпдейт на софтуера -неограничено във времето;
-Осигурена поддръжка и резервни части на стенда(гаранционно и извън раранционно)
-Доставка на резервни части за ремонт на преференциални(корпоративни) цени.
-Закупувайки стенда, Вие получавате основна технологична екипировка включваща всичко необходимо да стартирате работния процес още от първия ден.
Спецификация и ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ :
- едновременна проверка на инжектори 4
- скорост на въртене : 1500 мин – 1 ;
- задвижваща мощност: 3 кВт ;
- Капацитет на резервоара за течност за калибриране : ~ 30 дм ;
- количество на раздели за CR- Jet 4M : 8;
- капацитет на стъклениците върху CR- Jet 4M : 44 и 260 ( ± 0,25 ) cm ;
- Захранване: 3x400V / 230V ~ 50Hz ;
- захранване на клапана : 24 V;
- количество на измервателните сензори : 2;
- мощност на компресора на хладилника: 800W ;
- производителност на помпата за поаване и калибриране на течности при налягане 0,3 MPa -6,5 дм ? ;
- манометри за ниско налягане 0 ? 0,25 MPa;
- макс . Ампераж 11А ;
- мощност на нагревателя на течност : 1000W ;
- честота на даване отваряне импулси на инжектора е : 60-1500 мин – 1 ;
- продължителност на отварящия импулс наинжектора е : 100 – 3000 MKS ;
- регулиране на температурата на калибриращата течност е в диапазона 0-100 ± 1 ° С;
- регулиране на налягането на калибриращата течност е в диапазона 0 – 1800 бара ;
- електронно измерване на налягането в акумулатора на налягане на горивото в диапазона 0 – 1800 бара ;
- контрол на температурата за всеки инжектор ;
- предпазно стъкло от поликарбонат (дебелина = 10мм ) ;
• размери : широчина 1100 mm , дълбочина 670 mm , височина 1700 ; • Тегло : 332 кг.
Този стенд се използва за проверка и ремонт на Common Rail система.
Горивната система Common Rail се използва при двигатели с вътрешно горене със самовъзпламеняване и директно впръскване. Намира приложение както при микролитражни (с обем от 0,8 l) двигатели, така и при тежки двигатели (стационарни, локомотивни и корабни) с мощности от 200 kW/цилиндър. Използва се масово при леки и товарни автомобили.
Системата притежава голяма гъвкавост, позволявайки максимални налягания на впръскване до 160-200 MPa, промяна на момента на начало на впръскването, възможност за впръскване на горивото на порции (предвпръсквания и допълнителни впръсквания) и прецизно регулиране на желаното налягане на впръскване.
Благодарение на тези особености системата помага за повишаване на специфичната мощност, съответно намаляване на в разхода на гориво. С помощта на тази система може да се постигне и значително намаляване на вредните емисии в отработилите газове.
Сред най-важните компоненти на системата са впръсквачите. Съдържат бързодействащ клапан с електромагнитно или пиезоелектрическо управление, който отваря и затваря отворите на разпръсквача. По този начин се позволява отделното регулиране на ъгъла на изпреварване на впръскването за всеки цилиндър поотделно. Впръсквачите на Common Rail системата впръскват гориво във всеки един момент, когато клапанът е отворен.
Впръсквачите са монтирани директно на резервоара за високо налягане (рейла). Оттам идва и името на системата – Common Rail, общ резервоар за високо налягане. Модулният вид на системата позволява нейното вграждане във всеки един двигател. При горивната система Common Rail на повишаване на налягането и впръскване са отделени един от друг. Електронният управляващ блок се грижи за управлението на компонентите, осигуряващи тези два процеса.
Цикловата порция гориво при постоянно налягане е пропорционална на времето, през което е задействан електрическият клапан. По този начин цикловата порция не зависи от оборотите на двигателя (съответно от честотата на въртене на помпата).